среда, 26. јун 2013.

ŽIVOT JE OGLEDALO

Ako sam sebe osuđuješ i kritiziraš – i drugi će te osuđivati i kritizirati.
Ako sam sebi nanosiš bol – i drugi će ti nanositi bol.
Ako sam sebe lažeš – i drugi će te lagati.
Ako si neodgovoran prema samom sebi – i drugi će biti neodgovorni prema tebi.
Ako sam sebe kriviš i ismijavaš – i drugi će te kriviti i ismijavati.
Ako si emocionalno okrutan prema sebi – i drugi će biti emocionalno okrutni prema tebi.
Ako ti sam ne slijediš svoja osjećanja – nitko ih drugi neće slijediti;
ni tvoja osjećanja, ni tebe.
Ali…
Ako ti sam sebe voliš – i drugi će te voljeti.
Ako ti sam sebe poštuješ – i drugi će te poštovati.
Ako ti sam vjeruješ u sebe – i drugi će vjerovati u tebe.
Ako si ti sam pošten prema sebi – i drugi će biti pošteni prema tebi.
Ako ti sam uviđaš svoju vrijednost i cijeniš sebe prema tome – i drugi će te isto tako cijeniti!
Život je kao ogledalo: ako mu se namrštiš, namrštiće se i ono tebi; ali ako mu se nasmiješ, uzvratit će ti osmijehom.
William Thackeray

Нема коментара:

Постави коментар